Ναι, το SmartLicense προσφέρει τεχνική υποστήριξη, ωστόσο η υποστήριξή μας είναι περιορισμένη στην ενεργοποίηση των αδειών και την επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με αυτή τη διαδικασία. Δεν παρέχουμε υποστήριξη για τεχνικά προβλήματα που αφορούν το λογισμικό, τον υπολογιστή ή άλλες συσκευές. Εάν αντιμετωπίζεις προβλήματα κατά την ενεργοποίηση της άδειας σου ή χρειάζεσαι βοήθεια με τη διαδικασία ενεργοποίησης, η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για να σε βοηθήσει. Για προβλήματα που αφορούν τη χρήση του λογισμικού ή άλλες τεχνικές δυσκολίες, συνιστούμε να επικοινωνήσεις με τον προμηθευτή του λογισμικού ή την υποστήριξή τους.
- Αρχική σελίδα
- Knowledge Base
- Άδειες χρήσης (κλειδιά)
- Προσφέρει το SmartLicense τεχνική υποστήριξη;
Προσφέρει το SmartLicense τεχνική υποστήριξη;
Σχετικά άρθρα
- Οι άδειες που ενεργοποιούνται μόνο μία φορά και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά
- Από πού προέρχονται οι άδειες του SmartLicense;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά το ίδιο κλειδί μετά από επαναφορά του υπολογιστή μου;
- Τι να κάνω αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με την άδειά μου;
- Μπορώ να μεταφέρω την άδεια που αγόρασα σε άλλον υπολογιστή;