1. Αρχική σελίδα
  2. Knowledge Base
  3. Η παραγγελία μου
  4. Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για την άδεια μου;

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για την άδεια μου;

Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που αγόρασες εντός 14 ημερών από την αγορά, μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αυτή η πολιτική ισχύει μόνο για προϊόντα που συνδέονται με λογαριασμό (προϊόντα με ενεργοποίηση μέσω λογαριασμού). Αν έχεις ήδη λάβει τον κωδικό ενεργοποίησης και τον έχεις ενεργοποιήσει στο Windows ή τον έχεις καταχωρίσει στο λογαριασμό σου, δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Σημαντικό: Μόλις ο κωδικός ενεργοποιηθεί και επιβεβαιωθεί, παραμένει μόνιμα στο λογαριασμό σου ή στο σύστημά σου. Ο κωδικός δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, να επιστραφεί ή να επαναπροστεθεί στο κατάλογο. Ωστόσο, η πώληση ή η μεταφορά της άδειας μπορεί να γίνει μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αφού τον ενεργοποιήσεις, η άδεια ανήκει μόνιμα σε εσένα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε επισκέψου τη σελίδα μας για επιστροφές χρημάτων ή επικοινώνησε με την υποστήριξή μας για τυχόν ερωτήσεις.

Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Σχετικά άρθρα

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Εγγύηση

Αντικαθιστούμε τα κλειδιά που δεν ενεργοποιούνται.

Ασφαλής πληρωμή

Η πληρωμή είναι 100% ασφαλής, δεν έχουμε πρόσβαση σε τραπεζικά στοιχεία.

Βοήθεια

Σας βοηθάμε δωρεάν εάν δεν μπορείτε να χειριστείτε την ενεργοποίηση του προϊόντος.