- Home
- Knowledge Base
- Άδειες χρήσης (κλειδιά)
Άδειες χρήσης (κλειδιά)
Μπορώ να μεταφέρω την άδεια που αγόρασα σε άλλον υπολογιστή;
Ανάλογα με το προϊόν, μπορείς να μεταφέρεις την άδεια σε άλλη συσκευή. Ωστόσο, κάθε άδεια έχει δικούς της όρους και...
Προσφέρει το SmartLicense τεχνική υποστήριξη;
Ναι, το SmartLicense προσφέρει τεχνική υποστήριξη, ωστόσο η υποστήριξή μας είναι περιορισμένη στην ενεργοποίηση των αδειών και την επίλυση θεμάτων...
Τι να κάνω αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με την άδειά μου;
Εάν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα με την άδειά σου, παρακαλούμε ακολούθησε τα εξής βήματα: Ελέγξτε την περιγραφή του προϊόντος: Πριν επικοινωνήσεις...
Μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά το ίδιο κλειδί μετά από επαναφορά του υπολογιστή μου;
Σε γενικές γραμμές, εάν επαναφέρεις ή επαναρυθμίσεις τον υπολογιστή σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ξανά το ίδιο κλειδί άδειας για τον...
Από πού προέρχονται οι άδειες του SmartLicense;
Όλες οι άδειες λογισμικού που προσφέρει το SmartLicense είναι 100% νόμιμες και αποκτώνται απευθείας από εγκεκριμένους και εξουσιοδοτημένους διανομείς. Διασφαλίζουμε...