1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Άδειες χρήσης (κλειδιά)

Άδειες χρήσης (κλειδιά)

Μπορώ να μεταφέρω την άδεια που αγόρασα σε άλλον υπολογιστή;

Ανάλογα με το προϊόν, μπορείς να μεταφέρεις την άδεια σε άλλη συσκευή. Ωστόσο, κάθε άδεια έχει δικούς της όρους και...

Προσφέρει το SmartLicense τεχνική υποστήριξη;

Ναι, το SmartLicense προσφέρει τεχνική υποστήριξη, ωστόσο η υποστήριξή μας είναι περιορισμένη στην ενεργοποίηση των αδειών και την επίλυση θεμάτων...

Τι να κάνω αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με την άδειά μου;

Εάν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα με την άδειά σου, παρακαλούμε ακολούθησε τα εξής βήματα: Ελέγξτε την περιγραφή του προϊόντος: Πριν επικοινωνήσεις...

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά το ίδιο κλειδί μετά από επαναφορά του υπολογιστή μου;

Σε γενικές γραμμές, εάν επαναφέρεις ή επαναρυθμίσεις τον υπολογιστή σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ξανά το ίδιο κλειδί άδειας για τον...

Από πού προέρχονται οι άδειες του SmartLicense;

Όλες οι άδειες λογισμικού που προσφέρει το SmartLicense είναι 100% νόμιμες και αποκτώνται απευθείας από εγκεκριμένους και εξουσιοδοτημένους διανομείς. Διασφαλίζουμε...

Warranty

We replace your keys if are not working with new one.

Secure payment

The payment is 100% secure, we do not have access to bank details.

Help

We help you free of charge if you can't handle the product activation.