1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Η παραγγελία μου

Η παραγγελία μου

Πώς μπορώ να κατεβάσω το τιμολόγιο της παραγγελίας μου;

Μπορείς να κατεβάσεις το τιμολόγιο της παραγγελίας σου ακολουθώντας τα εξής βήματα: Σύνδεσου στον λογαριασμό σου στην πλατφόρμα SmartLicense. Μετά...

Τι να κάνω αν δεν έχω λάβει την άδεια μου;

Εάν δεν έχεις λάβει την άδεια σου, ακολούθησε τα εξής βήματα: Έλεγχος στο λογαριασμό σου και στο email: Σύνδεσου στον...

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για την άδεια μου;

Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που αγόρασες εντός 14 ημερών από την αγορά, μόνο αν δεν έχεις...

Ποιες μέθοδοι πληρωμής προσφέρονται στο SmartLicense;

Στο SmartLicense, προσφέρουμε πολλές μεθόδους πληρωμής για να κάνουμε την αγορά όσο το δυνατόν πιο βολική για εσάς. Οι διαθέσιμες...

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό έκπτωσης;

Για να χρησιμοποιήσεις έναν κωδικό έκπτωσης στην αγορά σου, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα: Πρόσθεσε τα προϊόντα στο καλάθι σου –...

Warranty

We replace your keys if are not working with new one.

Secure payment

The payment is 100% secure, we do not have access to bank details.

Help

We help you free of charge if you can't handle the product activation.