1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Ο λογαριασμός μου

Ο λογαριασμός μου

Μπορώ να ζητήσω τη διαγραφή του λογαριασμού μου;

Ναι, μπορείς να ζητήσεις τη διαγραφή του λογαριασμού σου ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσεις ότι για νομικούς και...

Είναι ασφαλές να χρησιμοποιώ το SmartLicense και τα δεδομένα μου προστατεύονται;

Ναι, το SmartLicense είναι απόλυτα ασφαλές για χρήση. Η πλατφόρμα μας χρησιμοποιεί τις τελευταίες τεχνολογίες ασφαλείας για να προστατεύει τα...

Τι να κάνω αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης;

Εάν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σου, μπορείς να τον επαναφέρεις ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα: Μετάβαση στη...

Γιατί είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό στο SmartLicense;

Η δημιουργία λογαριασμού στο SmartLicense είναι απαραίτητη για αρκετούς λόγους και εξασφαλίζει μια καλύτερη εμπειρία αγορών: Ταχύτερη πρόσβαση στη κλειδί...

Πώς μπορώ να συνδεθώ ή να εγγραφώ στον SmartLicense;

Για να συνδεθείς ή να εγγραφείς στον SmartLicense, έχεις τις παρακάτω επιλογές: Σύνδεση/Εγγραφή με τη διεύθυνση email – Μπορείς να...

Warranty

We replace your keys if are not working with new one.

Secure payment

The payment is 100% secure, we do not have access to bank details.

Help

We help you free of charge if you can't handle the product activation.