1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Η παραγγελία μου
  4. Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για την άδεια μου;

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για την άδεια μου;

Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που αγόρασες εντός 14 ημερών από την αγορά, μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αυτή η πολιτική ισχύει μόνο για προϊόντα που συνδέονται με λογαριασμό (προϊόντα με ενεργοποίηση μέσω λογαριασμού). Αν έχεις ήδη λάβει τον κωδικό ενεργοποίησης και τον έχεις ενεργοποιήσει στο Windows ή τον έχεις καταχωρίσει στο λογαριασμό σου, δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Σημαντικό: Μόλις ο κωδικός ενεργοποιηθεί και επιβεβαιωθεί, παραμένει μόνιμα στο λογαριασμό σου ή στο σύστημά σου. Ο κωδικός δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, να επιστραφεί ή να επαναπροστεθεί στο κατάλογο. Ωστόσο, η πώληση ή η μεταφορά της άδειας μπορεί να γίνει μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αφού τον ενεργοποιήσεις, η άδεια ανήκει μόνιμα σε εσένα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε επισκέψου τη σελίδα μας για επιστροφές χρημάτων ή επικοινώνησε με την υποστήριξή μας για τυχόν ερωτήσεις.

Was this article helpful?

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Warranty

We replace your keys if are not working with new one.

Secure payment

The payment is 100% secure, we do not have access to bank details.

Help

We help you free of charge if you can't handle the product activation.