Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που αγόρασες εντός 14 ημερών από την αγορά, μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αυτή η πολιτική ισχύει μόνο για προϊόντα που συνδέονται με λογαριασμό (προϊόντα με ενεργοποίηση μέσω λογαριασμού). Αν έχεις ήδη λάβει τον κωδικό ενεργοποίησης και τον έχεις ενεργοποιήσει στο Windows ή τον έχεις καταχωρίσει στο λογαριασμό σου, δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία.
Σημαντικό: Μόλις ο κωδικός ενεργοποιηθεί και επιβεβαιωθεί, παραμένει μόνιμα στο λογαριασμό σου ή στο σύστημά σου. Ο κωδικός δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, να επιστραφεί ή να επαναπροστεθεί στο κατάλογο. Ωστόσο, η πώληση ή η μεταφορά της άδειας μπορεί να γίνει μόνο αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον κωδικό. Αφού τον ενεργοποιήσεις, η άδεια ανήκει μόνιμα σε εσένα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε επισκέψου τη σελίδα μας για επιστροφές χρημάτων ή επικοινώνησε με την υποστήριξή μας για τυχόν ερωτήσεις.