1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Η παραγγελία μου
  4. Τι να κάνω αν δεν έχω λάβει την άδεια μου;

Τι να κάνω αν δεν έχω λάβει την άδεια μου;

Εάν δεν έχεις λάβει την άδεια σου, ακολούθησε τα εξής βήματα:

  1. Έλεγχος στο λογαριασμό σου και στο email: Σύνδεσου στον λογαριασμό σου στην πλατφόρμα SmartLicense και ελέγξε αν η άδεια είναι διαθέσιμη εκεί. Επίσης, έλεγξε το email σου (συμπεριλαμβανομένου του φακέλου SPAM ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας) για να δεις αν έχεις λάβει το email με την άδεια. Βεβαιώσου ότι η διεύθυνση email που έχεις καταχωρήσει είναι σωστή και δεν περιέχει λάθη (όπως τυπογραφικά σφάλματα).

  2. Αναμονή μετά την πληρωμή: Αν μετά την πληρωμή έχεις λάβει μήνυμα που λέει ότι πρέπει να περιμένεις την παραλαβή της άδειας, παρακαλούμε να περιμένεις τουλάχιστον 1 ώρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ενεργοποίηση της άδειας μπορεί να καθυστερήσει ελαφρώς.

  3. Επικοινωνία με την υποστήριξη: Αν έχεις περιμένει για περισσότερο από μία ώρα και δεν έχεις λάβει την άδεια, επικοινώνησε με την ομάδα υποστήριξης μας. Όταν επικοινωνείς μαζί μας, παρακαλούμε να παρέχεις όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς (όπως το email που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία, τον αριθμό παραγγελίας, και τυχόν μηνύματα που έλαβες κατά την πληρωμή), έτσι ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε πιο γρήγορα και να επιλύσουμε το πρόβλημα.

Was this article helpful?

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Warranty

We replace your keys if are not working with new one.

Secure payment

The payment is 100% secure, we do not have access to bank details.

Help

We help you free of charge if you can't handle the product activation.